Borta i 10 dagar, puss och kram!

God kväll! Kom nyss hem eftersom jag ska typ upp sju i mrn? Har typ inte gjort så mycket va på donken, sen drog jag hem till malin, skulle åkt till Juliaborg men bestämnde mig för att tagga hem. I mrn blir super camp i 5 dagar, förra året var det grymt kul, kmr nog inte bli lika kul men ska försöka göra det bästa av det, sen blire jönköping i 5 dagar till?! SÅ JAG KOMMER IN`TE VARA HEMMA PÅ 10 DAGAR, Kommer sakna min fruängshoes? Och mina bästa fanny och jess mest! Hann inte komma förbi Jess heller och säga hejdå men hela dagen har varit fukkad... Hoppas dom inte är sura :s.
Ska packa det sista, hoppa in i duschen och skriva lite på datan, så detta kanske är det sista inlägget på 10 dagar, stackars er....

Puss från eran bästa graffyn, nås på mobilen med dålig mottagning <3


Kommentarer
Postat av: jennifer

hej pluttan! hör av dig när du kommer hem!

2009-07-10 @ 12:37:19
URL: http://ferri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0