Samsung VS Sony Ericsson

Hejsan-svejsan!
Sitter här och flummar med fanny och jess. Vi är höga på jordgubbar... Dagen började med träning i några timmar. Sen drog jag hem och fixa mig och åkte sedan till fruängen och möte vanessa, minna, bella, adina (stavning) och någon jävla konstig ida. (fanny och jess ville att jag skulle skriva det)
Vi drog till västertorp på bella skulle köpa cigg till alla utom mig (stolt) Drog till backs till frunken och träffade viktor julia och jeppe, sen kom linda när tjejerna drog hem till bella för att hämta sitt busskort elr något. Pallade inte följa med dom. Sen smög jag från killarna till malin ia emma och anna som skulle kröka... Det var väl kul till en början men sen drog jag och fanny till min padre för hon ville se hur jag bodde där, och nu är vi här. F har fixar headern och shiet.

Ska snacka lite med tjejerna nu! Och i morgon blir det stan med mor och mormor

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0