Älskar mina vänner

Eftersom jag har inget att skriva så ska jag dela lite utav mina tankar;

Som ni flesta vet så spelar jag golf... Och dom som spelar golf (eller vissa iaf) tror att jag är en jätte fittig person. eftersom en viss männsika har gått runt och sagt att JAG stoppat upp en cigg i munnen på henne... Visst ni som inte känner mig tror på den men ni som känner mig och gör det kallar jag inte för en kompis. Jag kan säga så här när jag fick höra allt skit som sagts om mig pga det så grät jag mig själv till sömns på nätterna, ni tycker säkert att det är en jätte töntig grej men va fan om man hör det, plus att sina föräldrar precis har skiljt och en av ens föräldrar av helgsalkoholist så måste ni ju förstå? eller? Det är nu första gången jag berättar det här in för er... Och visst jag är inte världens finaste flicka, ja jag dricker och ja jag röker ibland, men vafan bryr ni er om det? Ni är ju inte ens mina 'nära och kära'. Men jag är så glad för jag har så otroligt fina vänner som jag verkligen älskar, jag kanske inte säger det men jag hoppas att ni vet det. Jag vet att jag kan prata med er om allt utan att alla ska få reda på det... Jag älskar er och snälla lämna mig aldrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0